Pracownicy wsparcia CAM Technology mogą pomóc klientowi w zgłębianiu tajników obsługi oprogramowania jak również oferują doradztwo techniczne dotyczące wdrożenia w obszarach takich jak:
Zespół serwisowy CAM Technology służy pomocą klientom końcowym w osiągnięciu sukcesu z naszymi produktami CAD / CAM. Współpracuje on bezpośrednio z użytkownikami końcowymi przez telefon, e-mail i sesje zdalne, a także współpracuje z inżynieryjnymi, zarządzania produktami i programistami w centrali OPEN MIND.
Kontakt
Wsparcie dla klientów pod adresem: support@camtechnology.pl
Zapraszamy serdecznie do skorzystania ze spotkania w formie indywidualnych prezentacji, które mogą odbywać się zarówno osobiście, jak i online. W zależności od Państwa preferencji, chętnie odwiedzimy Państwa firmę, by osobiście przedstawić naszą ofertę i omówić możliwości dostosowania naszych rozwiązań do specyficznych potrzeb Państwa działalności.
Dla osób, które z uwagi na napięty grafik preferują spotkania w formie online, proponujemy cykl indywidualnych prezentacji, które można przeprowadzić w dogodnym czasie. Każdą prezentację możemy podzielić na etapy, co sprawia, że łatwiej dopasować ją do Państwa dostępności, nie poświęcając jednorazowo zbyt dużej ilości czasu.
Indywidualnie ustalony zakres prezentacji obejmuje takie tematy jak:
Skontaktuj się z nami, aby ustalić dogodny termin spotkania i szczegóły współpracy!
Dariusz Szczotka
Inżynier sprzedaży CAM
mob: 505 844 580
email: dariusz.szczotka@camtechnology.pl